ZASADY KLUBU POJEDYNKÓW
1. Do pojedynku stają dwie osoby wyznaczone przez prowadzącego.
2. Sędzia odlicza od 3 do 0 i wtedy zaczyna się pojedynek.
3. Podczas pojedynku nikt się nie odzywa oprócz osób walczących.
4. W pojedynku używamy tylko zaklęć podanych na liście niżej.
5. Zaklęcia piszemy WIELKIMI LITERAMI, czyli z caps locka. Aby zadziałało musi być napisane poprawnie. Błąd=przegrana.
6. Pojedynek kończy się, gdy prowadzący powie STOP.
7. Na rzucenie zaklęcia lub zrobienie uniku pojedynkujący się mają 4 sekundy.
8. Unik można pisać bez caps locka.
9. Po każdym zaklęciu rzuconym przez przeciwnika trzeba się obronić, unikiem lub tarczą.
Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające
Silencio - zaklęcie uciszające przeciwnika
Drętwota - zaklęcie oszołamiające
Rictusempra - zaklęcie zniewalającej łaskotki
Petrificus Totalus - zaklęcie pełnego porażenie ciała przeciwnika
Jęzlep - zaklęcie powodujące przyklejenie się języka do podniebienia
Obscuro - zaklęcie powodujące wytworzenie się opaski na oczy krępującej ofiarze pole widzenia
Tarantallegra - zaklęcie zmuszające przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg
Confundus - zaklęcie służące do zmylenia lub wprowadzenia w błąd czarodzieja
Levicorpus - zaklęcie powodujące szybkie uniesienie przeciwnika w górę za kostki
Immobulus - zaklęcie powodujące zamrożenie ofiary
Impedimento - zaklęcie, które chwilowo spowalnia ofiarę
Incarcerous - urok, który powoduje wypuszczenie z różdżki lin krępujących ofiarę i duszących ją.
2. Sędzia odlicza od 3 do 0 i wtedy zaczyna się pojedynek.
3. Podczas pojedynku nikt się nie odzywa oprócz osób walczących.
4. W pojedynku używamy tylko zaklęć podanych na liście niżej.
5. Zaklęcia piszemy WIELKIMI LITERAMI, czyli z caps locka. Aby zadziałało musi być napisane poprawnie. Błąd=przegrana.
6. Pojedynek kończy się, gdy prowadzący powie STOP.
7. Na rzucenie zaklęcia lub zrobienie uniku pojedynkujący się mają 4 sekundy.
8. Unik można pisać bez caps locka.
9. Po każdym zaklęciu rzuconym przez przeciwnika trzeba się obronić, unikiem lub tarczą.
LISTA ZAKLĘĆ
Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające
Silencio - zaklęcie uciszające przeciwnika
Drętwota - zaklęcie oszołamiające
Rictusempra - zaklęcie zniewalającej łaskotki
Petrificus Totalus - zaklęcie pełnego porażenie ciała przeciwnika
Jęzlep - zaklęcie powodujące przyklejenie się języka do podniebienia
Obscuro - zaklęcie powodujące wytworzenie się opaski na oczy krępującej ofiarze pole widzenia
Tarantallegra - zaklęcie zmuszające przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg
Confundus - zaklęcie służące do zmylenia lub wprowadzenia w błąd czarodzieja
Levicorpus - zaklęcie powodujące szybkie uniesienie przeciwnika w górę za kostki
Immobulus - zaklęcie powodujące zamrożenie ofiary
Impedimento - zaklęcie, które chwilowo spowalnia ofiarę
Incarcerous - urok, który powoduje wypuszczenie z różdżki lin krępujących ofiarę i duszących ją.
a np. trotego nie ma?
OdpowiedzUsuń